Gümüşlük Bodrum

Gümüşlük

Daha önce Bodrum'un değişik yerlerinde kalmıştık ama Gümüşlükte hiç kalmamıştık, bu seferde değişiklik olsun diyerek burayı denedik

Özak pansiyonda konakladık

Pansiyonun yeri güzel, kendine ait plajıda var, fakat denizi güzel diyemeyeceğim, taşlık bir deniz, yan taraflarda biraz daha kumlu plajlar var, ama öyle beyaz kumlu muhteşem bir deniz beklentisi olmasın. Pansiyonun bahçesi bence plajından daha güzel, büyük mobilyaları ağaçların altına çekip doğal bir gölgede yayılmak daha keyifli. Kafa dinlemek, kitap okumak için müsait. Gündüz pansiyonda dinlendik, akşamüstü yürüyerek gümüşlüğe gittik (5 dk) gümüşlük sahili güzel ama her balıkçının tek tek davet etmesi bir süre sonra sıkıcı oluyor. Çarşısı güzel, küçük küçük dükkanlarda genel olarak zevkli şeyler satılıyor, balkabağı ışıklandırmalar çok değişik. Akşam yemek için oteli tercih ediyoruz, otelin yemek fiyatları makul, yemeklerde lezzetli, özellikle gümüşlük merkezin kalabalığı ve dip dibe oturulması size cazip gelmiyorsa koyun diğer tarafı iyi bir alternatif olabilir. Ertesi sabah erken kalkıp köyde yürüyüş yaptım esnaf dükkanları açarken, akşam balıkçılara gelen kalabalık bu sefer sabah kahvaltıya gelen kalabalığa dönüşmüştü

Gündüzde otelin bahçesinde yayıldık, akşamüstü de pansiyondan çıktık. Gümüşlüğe araba ile 2 dk mesafede olan limon adlı kafeye baktık, içi ve manzarası güzel, aslında buraya birgün öncede gidecektik ama internetten bakınca yıllar içinde kalite bozuldu fiyatlar arttı gibi çok yorum okuyunca emin olamadık, deneseydik bari dedik, günbatımında manzarası çok güzel oluyormuş

Pansiyon ile ilgili belirtmek istediğim birşey var

Yeri güzel, yemekler lezzetli, personel ilgili ve sempatik

Fakat; Odalar mutlaka elden geçmeli, oda 1980 den kalmış , klima yok pervane var, sempatikte olmuş, televizyon yok, olsa da seyretmezl belki, ama 30 yıllık taşlar, o kadar eski tahta kapılar, eskimiş aynalar görünce insan verdiği paranın karşılığını aldığını düşünmüyor çünkü 70€ fiyatı var, ya çok daha ucuz olur bu paraya daha ne bekliyordun denir yada biraz odalar elden geçirilir, sanırım gümüşlükte 160 civarı yatak kapasitesi varmış buda herhalde arz talep dengesini pansiyonlar lehine bozmuş.

Bir daha ki sefere köyün içinde diğer tarafa doğru denize bakan balkonu olan küçük evleri deneyeceğiz bakalım onlar nasıl çıkacak