Bozburun

İzmirden sabah erken çıktık yola, 4 saat sürüyor yol. Bozburuna gelince konaklayacağımız Baldan Suites teknesi bizi karşıladı, otele araba gitmiyor, denizden ulaşım var sadece. 5 dk süren kısa bir yolculukla otele ulaştık. 10 odalı butik bir yer bir yanında sabrinas house diğer yanında karia bel oteli onunda yanında bozburun yelken klubü var. Önce odamıza çıktık, bu çevredeki tüm oteller yamaca kurulu, biraz merdiven çıkmal gerekiyor, iyi bir egzersiz. Odaya girince sürpriz oldu, oda yaklaşık 70 m2, büyük bir balkon, sağlam bir deniz manzarası, balkonda şezlong, sahile inmeyip balkondada kalınabilir o derece, ama tabii ki sahile indik, sahil 10 tane sezlong olan tahtadan bir plato, kumsal beklentisi olmasın, deniz sahane, cok temiz, butun gun sahilde yuzup kitap okuyarak gecti. Bu arada konaklama yarım pansiyon, aksam yemeginde ictikleriniz ekstra, gunduzde güzel aperatif yemekler var, fiyatları makul

Aksama dogru birazda odanin keyfini cikaralim dedik, balkonda dinlendik, manzaraya karşı birşeyler içtik, yan otelde düğün var, tepeden kayıkla gelin ve damadın gelişini seyrettik, akşam yemeği için aşağı indik. Mezesi, salatası, yemeği, tatlısı bence güzeldi, sürekli birileri ilgileniyor, tek eleştiriyi şarap fiyatlandırmasına yapacağım, fiyatlar ederinden biraz yüksek kalmış

İkinci gün yine bütün gün sahildeydim, yüzerek diğer otelleri gezdik, dinlendik

Üçüncü gün (ki kendisi pazartesi olur) haftaiçi alışkanlık kalktı , kalkınca hanım uyurken hadi denize gireyim dedim, tam 8 de mesai başlarken bende suya atladım, sanırım hayat böyle daha keyifli, yüzdüm de yüzdüm, sonra kahvaltı, deniz

Öğleden sonra bizimle birlikte bir çift misafiri daha otelin teknesi karşıdaki kumsala götürdü, orada biraz yüzdük, tekne ile dolaştık yaklaşık bir saat